Atgal

Dirbtinio intelekto stovykla Birštone: klientų aptarnavimui, rinkodarai ir pardavimams

seminaras
Renginio kaina
490.00 - 520.00
Renginio data
2024-10-15 Iki 2024-10-16

apie

Dalyvaukite mūsų įkvepiančioje ir interaktyvioje 2 dienų stovykloje, kurioje Jus išmoksite naudoti dirbtinio intelekto įrankius klientų aptarnavime, rinkos tyrimuose ir rinkodaroje. Kartu su DI entuziastu ir kelių skaitmeninių verslų įkūrėju – Tomu Labašausku, pasinersite į realaus verslo atvejį, analizuodami tikrus duomenis. Šie mokymai sukurti, kad klientų aptarnavimo, pardavimų, ir rinkodaros specialistai galėtų išmokti, kaip efektyviai taikyti DI technologijas, siekiant pagerinti klientų patirtį, pagreitinti ir patobulinti kasdienius procesus, išmokti kurti individualius pasiūlymus ir dar daugiau. Mokymų metu dalyviai kurs kliento profilį, analizuos rinką ir konkurentus, kurs rinkodaros planus ir strategijas, pasitelkdami pažangiausius įrankius, tokie kaip ChatGPT, Gemini ir Perplexity.

Norėdami dalyvauti stovykloje, būtina išmanyti ChatGPT naudojimo pagrindus

Programos nauda organizacijai:

  • Naudojant dirbtinį intelektą, organizacijos gali greičiau ir tiksliau nustatyti pardavimo galimybes. Optimizuoti pardavimai įgyvendinami analizuojant duomenis apie klientų elgseną ir pardavimų tendencijas, leidžiančias taikyti proaktyvias pardavimo strategijas ir didinti pardavimų efektyvumą.
  • DI įrankiai leidžia automatizuoti klientų užklausų tvarkymą ir pagerinti bendrą klientų patirtį. Efektyvesnis klientų aptarnavimas pasiekiamas naudojant DI analizę atsiliepimų įvertinimui ir greitesniam atsakymų teikimui, mažinant klientų laukimo laiką.
  • DI įrankių naudojimas rinkos analizei suteikia vertingų įžvalgų apie konkurentų veiklas ir rinkos pokyčius. Išsamios rinkos ir konkurentų analizės įgyvendinimas leidžia organizacijoms greičiau reaguoti į rinkos tendencijas ir efektyviau planuoti savo veiklos strategijas.
  • Investuojant į DI mokymus, organizacija gali drastiškai pagerinti savo rinkodaros strategijas. Pagerintas rinkodaros veiksmingumas pasiekiamas dėl galimybės tiksliai segmentuoti auditoriją ir personalizuoti turinį, kas padeda didinti klientų įsitraukimą ir konversijų skaičių.

Ugdomos kompetencijos:

  • Segmentavimo ir personalizavimo technikos: Mokėjimas taikyti pažangias personalizavimo ir segmentavimo strategijas, kurios didina klientų įsitraukimą ir pasitenkinimą.
  • Strateginis planavimas: Gebėjimas naudoti gautas rinkos įžvalgas, formuojant efektyvias verslo strategijas.
  • Kokybiško turinio kūrimas: Gebėjimas generuoti turinį, kuris ne tik atitinka SEO standartus, bet ir įtraukia tikslinę auditoriją.
  • Procesų automatizavimo taikymas: Įgūdžiai kurti ir taikyti automatizuotas klientų aptarnavimo sistemas, kurios optimizuoja klientų aptarnavimo procesus.